Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

Πού πάμε;
Τι θα μας συμβεί;
Κανένας, κανένας δεν θέλει ν’ απαντήσει...
Τι κακό μπορεί να συμβεί;
  • Θα χάσουμε τη δουλειά μας, το σπίτι;
  • Θ’ αναγκαστούμε να ζήσουμε με λιγότερα;
  • Θ’ αναγκαστούμε να ψάχνουμε στα σκουπίδια;
  • Θα είμαστε υποχρεωμένοι να πίνουμε ρετσίνα με τον γείτονα που δεν γνωρίζουμε καν ?
  • Υπάρχει περίπτωση να χτυπήσει η πόρτα και να είναι ο διπλανός που ζητάει ένα λεμόνι;
  • Υπάρχει...
  • περίπτωση να χτυπήσουμε τη πόρτα του διπλανού και να διαπιστώσουμε ότι έχει μεγαλύτερη ανάγκη από εμάς;
  • Υπάρχει περίπτωση αντί να τον βρίζουμε που δε πλήρωσε τα κοινόχρηστα να του αφήσουμε ένα σακί πατάτες, ένα σακούλι ρύζι, στη πόρτα του;
  • Μπορεί ίσως και ν’ αγαπηθούμε περισσότερο, ανακαλύπτοντας τη συλλογικότητα και το ενδιαφέρον για μια ζωή που είναι κοινή;
Εγώ αγαπάω τη χώρα μου και θέλω να μείνω εδώ.
Να πετάξουμε ΜΑΖΙ ψηλά!

Να αγαπήσουμε, να γελάσουμε, να ενεργήσουμε, να καινοτομήσουμε, να χορέψουμε, να παίξουμε, να φιλοξενήσουμε μέσα μας ο κάθε ένας τις σκέψεις του διπλανού του, τη χαρά του, τη λαχτάρα του, να στηρίξουμε, να μας βοηθήσει, να ΣυνΕργαστούμε, να ΣυνΕργαστούμε, να ΣυνΕργαστούμε...
...να ΣυνΕργαστούμε !

Δ Ε Ν Φοβάμαι,
Π Ι Σ Τ Ε Υ Ω
Ζ Η Τ Α Ω
Π Ρ Ο Σ Φ Ε Ρ Ω
 
ΑΓΑΠΗΘΗΚΑ - ΦΙΛΩ - ΑΓΑΠΩ - ΑΓΑΠΙΕΜΑΙ
Ε Υ Χ Ο Μ Α Ι
Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω
ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ
ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΑΓΑΠΩ
ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ
Εκεί όπου υπάρχει αγάπη, δεν μπορούν να υπάρχουν δυσκολίες.
ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ ΕΝΕΡΓΩ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ...
θέμα κοινωνικής αλληλεγγύης και αντίστασης.
Έτσι πρέπει να το δούμε!
Στον αγώνα της ζωής είμαστε όλοι μαζί!
ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ...
ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Φιλαδελφία παρακαλεί τους αναγνώστες της να σχολιάζουν χρησιμοποιώντας μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να μη χρησιμοποιούν ύβρεις και μειωτικούς χαρακτηρισμούς.