Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Είσαι ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ;

ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ της κοινότητας των παραγωγών μας
Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες για την καλλιέργειά σου, καθώς και για τις προοπτικές συνεργασίας σου με το δίκτυό μας.
Bοήθησέ μας να ανταποκριθούμε καλύτερα τις ανάγκες σου!
ΟΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΣΟΥ
1. Παράγω/Καλλιεργώ στον νομό/δήμο ...
2. Τα προιόντα μου είναι κυρίως ...
3. Τα προϊόντα μου είναι διαθέσιμα (ημερομηνίες)
4. Εχω πιστοποίηση Βιολογικής Καλλιέργειας από
 Bio-Hellas
 Qways
 ΔΗΩ
 Δεν έχω πιστοποίηση
 Άλλο
5. Έχω Πιστοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Γεωργικής Παραγωγής
του κρατικού οργανισμού AGROCERT, που επιβεβαιώνει ότι έχουν παραχθεί σύμφωνα με τα ανάλογα πρότυπα AGRO.
 NAI
 OXI
6. Ακολουθώ το Κώδικα Ορθής Γεωργικής Πρακτικής Ελληνικής Γης ή Διεθνούς Οργανισμού Πιστοποίησης Ορθής Γεωργικής Πρακτικής (EUREPGAP - GLOBALGAP - Good Agricultural Practice-GAP)
 NAI
 OXI
7. Το κτήμα μου είναι επισκέψιμο για τα μέλη της Φιλαδελφίας
 NAI
 OXI
TO ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΟΥ
1. Διαθέτω τα προϊόντα μου κυρίως σε
super markets
λαϊκές αγορές
μικρούς λιανοπωλητές
λαχαναγορά
εμπόρους
πλατφόρμες
internet
προσωπικά από το χωράφι μου
2. Φέρνω τα προϊόντα μου στην Κομοτηνη (φορές την εβδομάδα) (*)
 1
 2
 3
 4
 Καμία
 3. Αποστέλλω το προϊόν στους πελάτες μου με δικά μου μέσα
 ΝΑΙ
 ΟΧΙ
4. Έχω εξοικείωση με το εμπόριο μέσω internet (email, χρήση e-shop) (*)
 NAI
 OXI
ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΣΟΥ
1. Πόσο ικανοποιημένος /η είσαι από το δίκτυο στο οποίο διαθέτεις αυτή τη στιγμή το προϊόν σου (λαϊκές αγορές, λαχαναγορά, supermarket κλπ).
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
2. Τί θα άλλαζες στον τρόπο που διαθέτεις το προϊόν σου;
3. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους επιλέγει κανείς συνεργάτη διανομής. Πόσο σημαντικός είναι για σένα ο καθένας από τους παρακάτω λόγους;
i. Μου αφήνει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
ii. Χειρίζεται με συνέπεια τις πληρωμές
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
iii. Νιώθω ότι δεν με εκμεταλλεύεται
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
iv. Μου δίνει πρόσβαση σε καινούργιους καταναλωτές
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
v. Μου προσφέρει ένα καλύτερο περιβάλλον εργασίας
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
vi. Με απαλλάσσει από τα έξοδα και τις διαδικασίες αποστολής
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
vii. Υποστηρίζει τον μικροκαλλιεργητή
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
viii. Μου δίνει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
ix. Μου δίνει νέες γνώσεις σε σχέση με τη δουλειά μου
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
 x. Μου εμπνέει εμπιστοσύνη για μακροχρόνια συνεργασία
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
xi. Με βοηθάει να ξεχωρίσω από τους ανταγωνιστές μου
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
xii. Δίνει αξία στο προϊόν μου
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
xiii. Ανεβάζει γρήγορα τις πωλήσεις μου σε μεγάλη κλίμακα
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
xiv. Προσφέρει καινοτόμες διαδικασίες
 Καθόλου
 Λίγο
 Ούτε λίγο ούτε πολύ
 Αρκετά
 Πολύ
 4. Τί θα έφερνε την ανατροπή στο χώρο της διάθεσης του προϊόντος σου;
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Όνοματεπώνυμο
Email
Τηλέφωνα επικοινωνίας
Website Κτήματος / Παραγωγής
Ηλικία
Διαθέτω smartphone με σύνδεση στο διαδίκτυο (*)
 ΝΑΙ
 ΟΧΙ
Διαθέτω Αποθήκη - Ψυγείο (*)
 ΝΑΙ
 ΟΧΙ
Διαθέτω Φορτηγό - Ψυγείο
 ΝΑΙ - τί Δυνατοτήτων;
 ΟΧΙ

Ερωτηματολόγιο για την ένταξη στην διαδικασία επιλογής παραγωγών
 
  1. Ποιο είναι το είδος της οργάνωσης που έχετε; (συνεταιρισμός, ομάδα παραγωγών, ιδιώτες παραγωγοί;)
  2. Ποια είναι τα φορολογικά στοιχεία σας;
          Επωνυμία:
          Επαγγελματική δραστηριότητα:
          Έδρα:
          Α.Φ.Μ:
          Δ.Ο.Υ:
ανήκετε στο κανονικό (βιβλια εσόδων - εξόδων, ταμειακή μηχανή, θεωρημένες αποδείξεις λιανικής) ή το ειδικό καθεστώς (συγκεντρωτικό Δελτίο Αποστολής, αθεώρητη απόδειξη λιανικής-ΠΟΛ 1004/13, Π.Δ. 186/92) αγροτικής εκμετάλευσης;


1.     Ποια είναι η θέση σας στην ομάδα;


          Μέλος συμβουλίου και τι θέση:


          Απλό μέλος: 


2.    Εσείς ο ίδιος τι σχέση έχετε με την αγροτική παραγωγική διαδικασία:


          Άμεση:


          Έμμεση (διοίκηση, τεχνικός, γεωπόνος, τεχνολόγος κ.λ.π.): 


3.    Τι προϊόντα παράγετε;


3.1.  


3.2.  


3.3.  


3.4.   


4.    Ποιά είναι η επάρκεια που έχετε για το κάθε προϊόν σε τόνους;


4.1.  


4.2.  


4.3.  


4.4.   


5.    Ποιά είναι η τιμή του κάθε προϊόντος;


5.1.  


5.2.  


5.3.  


5.4. 


6.    Τι συσκευασίες υπάρχουν διαθέσιμες και προτείνετε για την καλύτερη εξυπηρέτηση μας:
 


7.    Εκδίδετε αποδείξεις λιανικής πώλησης ή διαθέτετε άλλα νομιμοποιητικά έγγραφα για την πώληση των προϊόντων;
 


8.    Το εγχείρημά μας απευθύνεται σε όλους τους πολίτες. Για τον λόγο αυτό ζητάμε ένα ποσοστό επί των παραγγελιών για τους απόρους πολίτες. Τι ποσοστό προτείνεται ότι μπορείτε να διαθέσετε δωρεάν για τους απόρους της πόλης μας, για κάθε προϊόν (Δελτίο Αυτοπαράδοσης);


9.    Ποιος είναι ο ελάχιστος χρόνος για να ετοιμάσετε τις παραγγελίες προς διάθεση; 


10. Σκέπτεστε να συνεταιριστείτε με άλλους παραγωγούς; 


11.  Πως θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε εμείς σε αυτό; 


12. Κατά την ημέρα διάθεσης των προϊόντων αυτά συνοδεύονται από εσάς τον ίδιο και αν όχι από ποιόν;
 


13. Υπάρχει διαθεσιμότητα για την ……/…../…...;
 


14. Ποια πιστοποιητικά διαθέτετε για τα προϊόντα σας ή την παραγωγική σας διαδικασία;


15. Έχετε ξανασυμμετάσχει σε παρόμοιο εγχείρημα; Αν ναι με ποιες ομάδες; 


16. Είστε διατεθειμένος να μας στείλετε άμεσα γνήσια αντίγραφα από την δήλωση καλλιέργειας (ΟΣΔΕ), δείγμα των προϊόντων σας, πιστοποήσεις και αναλύσεις που θα θέλατε να έχουμε υπόψη μας κατά την διαπραγμάτευση;

Τηλεφώνησε
τηλ.:  6932302172
fax :  2531022141 

email : philadelpheia@gmail.com
Κων. Κανάρη 19
69100 Κομοτηνή



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Φιλαδελφία παρακαλεί τους αναγνώστες της να σχολιάζουν χρησιμοποιώντας μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να μη χρησιμοποιούν ύβρεις και μειωτικούς χαρακτηρισμούς.